SMS-xabarnomani qanday yoqish mumkin?

Infokioskda (ATM) mobil telefonga SMS-xabarnoma xizmatini yoqtirish bo'yicha ko'rsatmalar


1. Kartani qurilmaning kartani o'quvchiga joylashtiring. Sizning oldingizda til tanlash menyusi paydo bo'ladi:


2. Tilni tanlagandan so'ng, karta PIN kodini kiritish uchun so'rov shakli paydo bo'ladi:


3. O'rnatilgan kartaning PIN kodini kiriting. Sizning oldingizda asosiy menyu paydo bo'ladi:

 

4. "SMS-xabarnoma" menyu bandini tanlang. Siz ushbu xizmatni boshqarish uchun menyuni ko'rasiz:



5. "XIZMATNI ulang" menyu bandini tanlang. Shundan so'ng, mobil telefon raqamini kiritish shakli paydo bo'ladi:




6. 998XXYYYYYYYY xalqaro formatdagi “TELEFON NOMERI” maydoniga kartangizga bog‘lamoqchi bo‘lgan mobil telefon raqamingizni kiriting (boshida “+” belgisiz), raqam to‘g‘ri kiritilganligini tekshiring va “KEYINGI” tugmasini bosing. Shundan so'ng, xizmat muvaffaqiyatli yoki muvaffaqiyatsiz ulanganligi to'g'risida ko'rsatadigan xabar paydo bo'ladi.

Agar ulanish muvaffaqiyatsiz bo'lsa, unda:

1. SMS-xabarnoma xizmatini o‘chirib, qayta ulashga harakat qilib ko‘ring.
2. Kartaning qoldig'ini kvitansiyani chop etish bilan tekshiring, agar u ishlamasa, muammo kvitansiya printerida, printerni tuzatish (qayta tiklash) uchun bank xodimiga murojaat qiling.
3. Agar infokiosk (ATM) onlayn kartani joylashtirgandan so'ng yashil tabrik ekranini ko'rsatib darhol kartani qaytarsa, infokiosk aloqani yo'qotgan bo'lishi mumkin, bunday holda qayta urinib ko'ring yoki infokiosk aloqasini tiklash uchun bank xodimiga murojaat qiling.